منتدي ام النور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي ام النور

كنيسة السيدة العذراء مريم بالمناشي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بحبك اوى يا رب

كاتب الموضوعرسالة
ayman mondy
عضو فعال
عضو فعال
ayman mondy

بحبك اوى يا رب Empty
مُساهمةموضوع: بحبك اوى يا رب   بحبك اوى يا رب Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 04, 2007 11:27 pm

انا بحبك اوى يا رب بس حب بالكلام ----بحبك اوى من غير ما افهم يعنى اية انى احب الة المحبة والسلام----بحبك وانا عارفة ان حبى مالوش اى قيمة-----اصل طريقتى فى الحب دايما طريقة مش سليمة ---اصلة حب سلبى كان يبقى احسن لو مش موجود------يعنى حب مالوش معنى غير انة يبقى فى الصورة بس موجود-----كلام وكلام وكلام لكن فعل مفيش----صدقنى انا ماستاهلش-انى ابقى معاك او انى حتى اعيش----ازاى لحد دلوقتى مش قادرة ابادلك حب بحب -----ازاى مش عارفة اعيش حياة صادقة من غير رياء وغش وكدب -------من دلوقتى يا رب مش هاقولك بحبك غير لما اكون بحبك بجد---- اصل اللى يحب حد لازم يعيش لة الحياة بتعب وصدق وجهد -----يعنى هاقولك بحبك مع كل حاجة اعملها صح-----ناوية اقولها بحبك وتبقى خارجة من قلبى بقوة الف مليون رمح------عايزة احبك واحبك واحبك من غير ما يتحرك لسانى -------خلاص نويت احبك انت ومش حد تانى ------هافضل اقولها بقلبى وعقلى وكيانى -------هافضل اقولها بحقيقى لحد ماشوفك فى المجىء التانىىىىىىىىىىى

بحبك اوى يا رب
صفحة 1 من اصل 1