منتدي ام النور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي ام النور

كنيسة السيدة العذراء مريم بالمناشي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

صلاة للكمبيوتر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ctv

ctv

صلاة للكمبيوتر Empty
مُساهمةموضوع: صلاة للكمبيوتر   صلاة للكمبيوتر Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 10, 2007 8:37 am

يا رب خليني دايما Connected ‏بيك علشان أكون On Line ‏ دايماً تعال و أشغل كل Free Space ‏ اللي عندي خلي علاقتي معاك دايماً Update ‏ ولو جه يوم Virus ‏و خلاني Infected ‏ لو سمحت أعمل لى Scan ‏تعال أنت وأعمل Repair ‏ لقلبي . ‏و أعمل Check ‏ لكل حياتي و حتى لو كنت Damage ‏ تعال وأعمل Format ‏ زي ما تحب يا رب أنا مليان Bad sector ‏ تعال و أعملي Fix Error ‏نفسي أعمل Save ‏ لكل كلامك .. ‏بس قلبي out of space ‏ تعال و empty my recycle Bin ‏ علشان أكون free ‏ليك و لو كان كلامك ضاع مني أعمل restore ‏ و رجعني بقوة ليك يا رب الـ volume label ‏بتاع قلبي هو your name ‏تعالي و أعمل Double click ‏و Open ‏قلبي ليك ده أنت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان أعمل Close ‏لكل أبواب الخطية أعمل Explore ‏لكل حياتي و delete ‏يا رب كل temp ‏اللي معطلني عنك تعال و print ‏صورتك في حياتي خليني copy ‏من قديسيك و اجعلني دائما Run ‏في طريقك دا أنا محتاج Help ‏كبيرة منك تعال يا رب و start ‏معايا من جديد و Erase ‏كل آثامي و Insert ‏سلامك في قلبي أرجعني يا إلهي إلي الـ Standard mode ‏اللي خلقتني عليها يا مخلصي Save ‏طريقك في قلبي .........

--------------------------------------------------------------------------------
http://elbatel.clictopic.com
بطرس
عضو فعال
عضو فعال
بطرس

صلاة للكمبيوتر Empty
مُساهمةموضوع: رد: صلاة للكمبيوتر   صلاة للكمبيوتر Icon_minitimeالأحد يناير 27, 2008 2:55 am

متقلقش أكيد ربنا قبل صلاتك و حيعملك كل اللى نفسك فيه ثم يا راجل متفولش على نفسك كده ... روح بس صلى أبانا الذى واستهدى بالله

موضوع حلو قوى و ربنا يباركك وعايزين أكتر من فضلك

lol! cheers Arrow afro

صلاة للكمبيوتر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-